Wil jij een gezonde en stralende huid? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Be by Kay is sinds 2014 dé beautysalon op het gebied van beauty en huidverbetering. Een totaalconcept met een team van kundige professionals! 

HOME      OVER ONS      BEHANDELINGEN  



bebykay-maastricht-visagie-huidverbetering4

Veel gestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen? Mail of bel dan gerust.

Be beautiful
Be pretty
Be yourself
Be by Kay

TOT WANNEER KAN IK MIJN AFSPRAAK WIJZIGEN OF ANNULEREN?

Je kunt je afspraak kosteloos wijzigen of annuleren tot 48 uur van te voren. Hierna zijn wij helaas genoodzaakt 50% van de behandelingskosten in rekening te brengen. Indien je later dan 24 uur van tevoren afzegt, wordt 100% van de behandeling in rekening gebracht.

Wij hopen hiermee op je begrip.

Zorg ervoor dat je telefonisch of via mail contact met ons opneemt zodat wij een bevestiging kunnen geven.

WAT GEBEURT ER ALS IK MIJN AFSPRAAK BEN VERGETEN?

Ben je je afspraak vergeten? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige bedrag van de behandeling in rekening te brengen.

IS BE BY KAY AANGESLOTEN BIJ ANBOS

Ja! Beautysalon Be by Kay is aangesloten bij Anbos. Bekijk hun website eens als je wilt weten wat dit inhoudt.

HEBBEN JULLIE OOK CADEAUBONNEN?

Ja zeker, hebben wij cadeaubonnen. We zorgen altijd dat een cadeaubon ook echt een cadeautje is om te krijgen. Je kunt de bon komen ophalen in de salon. Als dat niet mogelijk is, sturen we je de bon op.

WAAR KAN IK MIJN AUTO OF FIETS PARKEREN?

Er is genoeg parkeerplek buiten de salon. Je kunt gratis parkeren. Als je met de fiets komt kun je deze veilig op de binnenplaats voor de salon parkeren.
Ook is er de mogelijkheid om met de bus te komen, je moet dan bus 57 nemen en deze stopt in de straat.

ALS IK BEL KRIJG IK GEEN GEHOOR?

Soms kan het zijn dat we allemaal bezig zijn met een behandeling. Spreek dan altijd even de voicemail in of stuur even een berichtje of mail. Dan nemen we zo snel mogelijk weer contact met je op!

KRIJG IK ALTIJD EEN HERINNERING VAN MIJN AFSPRAAK?

Als je een afspraak boekt wordt er altijd een bevestiging verstuurd en er wordt een herinnering de dag voor de behandeling gestuurd.

Heb je er geen ontvangen of twijfel je? Neem dan even contact met ons op door even de bellen of te mailen.

KLOPT DE ONLINE AGENDA?

Ja, de online agenda correspondeert met onze planning.

KAN IK PINNEN?

Ja! Je kunt bij ons een bedrag pinnen of contant betalen.